Το τηλεφώνημα της Μελίνας


Ήταν ένα πρωινό, γύρω στις 9, βρισκόμουν στο σπίτι με ένα αγόρι. Χτυπάει λοιπόν το τηλέφωνο, τότε δεν υπήρχανε τα κινητά, εγώ έκανα κάτι δουλειές εκείνη την ώρα και λέω στο τεκνό να το σηκώσει, "Πάολα μια κυρία σε θέλει" μου λέει το τεκνάκι "βρε του λέω ποια είνα;" και το τεκνάκι μένει αποσβολωμένο λέγοντας μου "η...η Μελίναα  Μερκούρη", "αχ καλέ..φιλενάδα μου είναι!" του λέω κάνοντας φιγούρα κι εγώ...
που να το διανοηθεί το αγόρι ότι σε μια trans θα της τηλεφωνούσε ποτέ ολόκληρη Mερκούρη!

Μου είχε τηλεφωνήσει, γιατί την προηγούμενη ημέρα την είχαμε επισκεφτεί εγώ κι ο Αλέξης Μπίστικας για την υπόθεση του Χρήστου Ρούσσου και ήθελε να με βεβαιώσει πως θα κάνει ό,τι περνάει απ΄το χέρι της
"παρόλο που με λένε...ελευθεριάζουσα, εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ" μου είπε...
 
Αξέχαστη Mελίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου