Αποχαιρετισμός

Είχα να μπω σε ορθόδοξη εκκλησία χρόνια, παρόλο που το τελετουργικό που κάνουν οι παπάδες μου αρέσει αισθητικά όχι..πνευματικά!

Έλεγε λοιπόν ο ιερέας τις ψαλμωδίες του για να αποχαιρετήσει τον νεκρό που κηδεύαμε, ο κόσμος που ήταν εκεί άναβε κερί κι έκανε το σταυρό του, εγώ απλώς κάθησα σε μια γωνιά με ευσέβεια για αυτόν που έφυγε από την ζωή, όχι δεν έκανα σταυρό, δεν προσκύνησα εικόνα, δεν άναψα κερί, δεν ένιωσα αυτήν την ανάγκη που είδα να νιώθουν οι άλλοι γύρω μου...

Σκέφτηκα τα πόσα έχω τραβήξει στην ζωή μου, εξαιτίας αυτής τις θρησκείας και στεναχωρήθηκα, περισσότερο γιατί κι εκείνος που αποχαιρετούσαμε τα ίδια τράβηξε..!

Ένα ποτήρι γλυκό κρασί θα ήθελα να ρίξω μέσα στον τάφο πριν τον σκεπάσουν, έτσι απλά να νιώσω ότι κάνω και εγώ κάτι, αφού δεν μπόρεσα να κάνω σταυρούς,
είπα απλά ένα καλό σου ταξίδι και τίποτα άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου